Subject: Avalik üritus ja korduskasutusnõud
From: "Katarina Papp" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Fri, 16 Aug 2024 10:55:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun Justiitsministeeriumi seisukohta, kas laste- ja noorte linnalaager on 
avalik üritus.

Kliimaministeeriumi hinnangul on: „Leiame, et sellised lühiajalised ja nö 
korrapäratult toimuvad lastelaagrid võiksid küll liigituda avalikeks 
üritusteks ning toitlustamisel tuleks kasutada korduskasutatavaid nõusid. 
Võimalike tekkivate eriarvamuste korral soovitame siiski pöörduda ka 
Justiitsministeeriumi poole, kes on pädev asutus „avaliku ürituse“ mõiste 
tõlgendamise osas.“

Tänades

Katarina Papp

ringmajanduse ekspert

ringmajanduse osakond

linna ettevõtlusteenistus

+372 53656384

Üks e-kiri tekitab oma elutsükli jooksul ca 4g CO₂ saastet. Kustuta see 
e-kiri, kui Sa seda enam ei vaja.